Cand ai o companie a ta iti doresti cu tot dinadinsul sa o protejezi, asa cum iti protejezi si familia. Nu este nimic gresit in acest lucru, numai ca uneori poate fi mai greu decat realizezi. Prima daca cand mi-am infiintat firma, nu m-am gandit prea mult la Securitate, insa cu timpul am inteles ca monitorizarea sediului conteaza foarte mult. De aceea am apelat la o firma de Securitate Best Guard Electronics, care mi-au dat cateva sfaturi perfecte pentru a-mi pastra firma in siguranta, chiar si atunci cand nu sunt acolo. Mai mult, am aflat ca sunt mai multe tipuri de amenintari si ca, in fata tuturor trebuie sa fii pregatit cu tot ce ai tu mai bun.
Cel mai bun mod de a face fata problemelor de securitate este de a cauta sfatul expertilor si sa planifici totul in detaliu. Exista trei domenii principale pe care trebuie sa le acoperi atunci cand vine vorba de securitatea companiei tale: Securitate pe Internet; securitate angajatului; si de securitate de proprietate. Dezvoltarea unui plan pentru fiecare dintre aceste zone poate reduce gradul de pierdere din cauza defectiunilor de securitate.
Securitatea internetului
Limiteaza accesul la echipamentul de Internet la cativa angajati selectati, manageri si directori. Da parolele numai la acest grup de oameni, si schimba contul de Internet si parolele de acces frecvent. Lucreaza cu echipa dvs. de Internet pentru a oferi un firewall adecvat, care permite clientilor sa acceseze serverele dar care in acelasi timp te protejeaza de hacker, virusi si alte probleme ale internetului. Asigurati-va ca gradul de criptare este suficient de puternic pentru a detecta daca cineva incearca sa intre in reteaua dvs. prin intermediul site-ul dvs., si asigura-te ca vei crea backup-uri periodice ale tuturor datelor si ca le vei stoca intr-un off-site, intr-o locatie sigura.
Securitatea angajatilor
Instruieste-ti angajatii pe demoniul de siguranta la locul de munca, procedurile de urmat in cazul in care ceva ar merge prost si cum sa identifice problemele potentiale. Instalati un sistem de monitorizare firma, video in intreaga cladire, astfel incat sa stii cine intra in cladire in orice moment si ceea ce fac ei. Instituie un sistem de ecuson sau cartel care permite accesul numai angajatilor si oaspetilor lor. Un sistem de insigna de asemenea, poate ajuta la limitarea accesului la zonele sensibile ale cladirii.
Securitatea sediului
Daca detineti o locatie de vanzare cu amanuntul, asigurati-va ca toate casele de marcat sunt ancorate in siguranta si protejate prin parola. Instalati alarme silentioase, care pot fi declanșate de catre angajati in timpul unui jaf. Luati in considerare utilizarea de tehnologie de detectare a miscarii, pentru a va anunta cand cineva este in anumite zone. Cand utilizati lacate pe echipamentele de afara, instalati si o camera de supraveghere , undeva la inaltime pentru a inregistra ce se intampla acolo.
Daca aveti masini ale firmei, atunci investiti intr-un sistem GPS, pentru a putea urmari masina in cazul in care aceasta ar fi furata.
Masurile de Securitate sunt nenumarate, insa nu in toate domeniile isi au rostul. In functie de activitatea firmei tale, vei avea nevoie de unul sau de toate sfaturile pe care le-ai citit mai sus. Important este sa le aplici cum trebuie pentru a nu intampina niciodata probleme de Securitate.